O nas
Od 1933 roku pomagamy miłośnikom outdooru jeszcze pełniej cieszyć się każdą minutą spędzoną na ulubionej aktywności.
Dzięki połączeniu wysokiej klasy komponentów i pionierskich rozwiązań technologicznych od dekad jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i innowacyjnych marek outdoorowych na świecie.
90 lat innowacji
Marka Silva narodziła się w 1933 roku, kiedy to bracia Björn, Alvar i Arvid Kjellström wraz z Gunnarem Tillanderem wynaleźli kompas wypełniony cieczą. Dzięki zastosowaniu tej formy oporu dla igły, korzystanie z kompasu i jego odczytywanie stało się szybsze i łatwiejsze. Kolejne dekady historii marki przynosiły nowe inteligentne rozwiązania: kompas z lusterkiem, kompas w postaci zegarka, czołówkę z podwójnym snopem światła, czołówkę modułową bez kabli, czołówkę z włókien konopnych czy czołówkę o mocy 1000 lumenów! Niezwykła kreatywność Silvy przysporzyła jej nie tylko grono wiernych fanów, ale też przyniosła liczne nagrody ISPO.
Dla profesjonalistów i pasjonatów
Dziś marka skupia się na trzech głównych obszarach: sporcie, przygodzie i profesjonalnym użytkowaniu. Z jej czołówek, kompasów, latarek, kijów czy kamizelek korzystają fani sportów letnich i zimowych, takich jak bieganie, turystyka rowerowa, narciarstwo czy skituring, podróżnicy i hobbyści, np. miłośnicy wędkowania czy kajaków, wreszcie profesjonaliści, np. ratownicy górscy czy wojskowi. Marka współpracuje również ze znanymi sportowcami, którzy testują jej produkty w różnych warunkach. Dzięki temu Silva przekracza kolejne granice w projektowaniu technologii i dba o to, by nic nie zakłócało aktywnych chwil na łonie natury.
Nagrody
Silva to marka, której rozwiązania są regularnie nagradzane na targach ISPO. W kolejnych latach eksperci docenili m.in. technologię Light intelligent oraz czołówki Spectra, Terra Scout, Free i Smini Fly.
Natura
Silva to marka, która patrzy w przyszłość. Dowodem troski o naturę jest seria czołówek Terra Scout wykonanych z recyklingowanego tworzywa sztucznego i włókien z konopii.
Odpowiedzialność
Silva stawia na odpowiedzialny biznes. Do 2030 roku marka chce zmniejszyć intensywność emisji gazów cieplarnianych o 60%.